Kawan2Ku

10 November 2013

Murtabak Cream Crackers

Posted by Dalia Hassan at Ahad, November 10, 2013

Dan apabila kerajinan melanda... terjadilah satu lagi menu petang yang pertama kali aku cuba.. resepi dapat dari Kopral Adam.. walaupun tak dapat lengkap (sebab dia pun tak tau sangat, bini dia yang buat) tapi bayang2 dari dia memang aku dah dapat tangkap...

So... inilah hasilnya... Murtabak Cream Cracker... Bekas yang pertama aku bakar lama so isinya agak kering tapi sedap dan bekas kedua aku kurangkan skit waktu bakar untuk bagi rasa yang lembap dan tentunya sedap... macam makan lasagna pun ada... hehehe!

sedar tak sedar aku yang tengah diet ni boleh makan sampai separuh... aptb! hahah

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea