Kawan2Ku

14 Februari 2014

Mesyuarat Agung Tahunan Perkep

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Februari 14, 2014
Assalamualaikum wbt...
Petang tadi berakhir sudah mesyuarat agung tahunan perkep daerah.. tahniah buat barisan ajk baru.. dan tahniah buat aku jugak sebab akhirnya berjaya memenuhi hasrat melepaskan jawatan yang tak kesampaian tahun lepas.. lepas ni tak payah nak pening2 lagi dah... yahoooooo...

Buat kak wani (bendahari), ain (juruaudit) dan kak sariha (rumah perkep).. sorry banyak2 yer terpaksa naikkan nama korang.. (walaupun teruk aku kena marah dengan diorang) hahahahhaha... tapi tak kisahlah yang penting aku tak pening lagi lepas ni dah..

beg goodies... dapat sponsor dari Mamee


cabutan bertuah dan hadiah ajk....


abaikan kedutan bawah mata yer....

Yang syoknya, sepanjang jalan balik rumah aku tersenyum sorang2 dalam kereta... hahahaha! (apa taknya, dapat cabutan no bertuah pulak tu.. memang hari yang sangat bertuah buat aku)
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea