Kawan2Ku

19 April 2014

Jalan Jalan Cari Makan : Gulai Ikan Patin Tempoyak, Temerloh

Posted by Dalia Hassan at Sabtu, April 19, 2014
Hehe..
Tergelak pulak bila mengenangkannya...
Ni kes termimpi mimpi makan ikan patin masak tempoyakla ni...
Ishhhhh...
Jauh aku makan tengahahari hari ni.. pergi Temerloh semata mata nak makan ikan patin...
Terbaikkkkk... encik asben la yang jadi mangsa...
Kebetulan pulak memang dia off setiap Sabtu... apalagi...
Kita buli sama dia... jadi driver... hahahaha!

ikan ini akulah yang punya... encik asben punya dah selamat masuk pinggan dia... aku macam biasalah, amik gambar dulu sebagai bahan bukti dan juga kenangan... muahahahhaha tak bleh blah!

Sedap memang sedap... tapi aku masih tak puas hati... sebelum balik, sempat beli 2 ekor ikan patin untuk aku bawak balik rumah dan masak untuk lauk tengahari esok... sampai jer rumah terus call mak, mintak resepi mak pulak... ngeeeeeeeeeeeeeeee!

Tak sabar tunggu esok! Nak masak.... lalalalalalalala~

Alia : Isnin la baru start diet!

Update terkini : 20 April 2014

Tarraaaaaaaaa! Berjaya masak gulai ikan patin tempoyak versi campuran mak dan temerloh... sangat puas hati, sehingga menjilat jari.. encik asben pun berapa kali puji kata sedap... hehehehe saya suka saya suka...


0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea