Kawan2Ku

17 Mei 2014

Berzumba Di Malam Hari

Posted by Dalia Hassan at Sabtu, Mei 17, 2014

Assalamualaikum wbt...

Pagi ni bangun tidur terasa segar sangat walaupun badan rasa sakit skit2.. maklumlah dah lama tak keluarkan peluh macam malam tadi... berzumba di Sekolah Rendah Puchong Utama 2... manyak syiokkkk...

Lepas ni setiap Isnin dan Jumaat aku mesti nak join diorang berzumba.. bersemangat nak turunkan berat badan ni... hahahah.. berat badan naik menggila ni, tak tau nak buat apa... pening arrrrr...

Semoga keazaman ni terus berkekalan, jangan awal je bersemangat... hahahhaha

Dalia : balik dari berzumba semalam badan rasa segar sangat... sampai rumah terus sambung menjahit sampai kul 3 pagi... baju dah hampir siap! Yessssssss!

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea