Kawan2Ku

15 Mei 2014

Tukar Jom!

Posted by Dalia Hassan at Khamis, Mei 15, 2014

Assalamualaikum wbt...

Takder mood la nak pergi kerja sekarang ni... bosannya la hai... tapi gagahkan diri jugak untuk datang kerja.. (kerja tu kan ke ibadah... ingat ye puan Dalia... )

tapi ni la padahnya cuti lama.. (takder la lama sangat kut..  3 hari jer) naik keje je semalam takder mood... bosan buat kerja yang sama je setiap hari.. dan semalam aku buat satu keputusan drastik. Isi borang pertukaran. Hehehehe... takder la drastik sangat pun, sebab memang dah lama plan mintak tukar.. saja nak ubah angin. Tak kisahla ditukarkan ke bahagian / cawangan mana pun... aku pasrah asalkan aku keluar dari sini... kekekkeke...

Oklah... harap2 tahun depan aku dah bertugas kat tempat baru. Nafas baru. Semangat baru. Kawan2 baru (ceh! Berangan lebih.. silap2 permohonan aku tak diluluskan) memang hampa..

Dàaaaaaaaaaa!

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea