Kawan2Ku

21 Julai 2014

Cerita Sebelum Ramadhan : Office Potluck

Posted by Dalia Hassan at Isnin, Julai 21, 2014
Assalamualaikum wbt....

Ini pun cerita sebelum Ramadhan... Office potluck.. simple jer... makan apa yang ada... buat ni pun sempena nak sambut Ramadhan...

Layankan jer la gambar ni.. kebetulan masa buat potluck ni, mood aku tak berapa stabil sangat. Penat disebabkan Ops Warta, aku keje sampai malam selama dua minggu. Balik rumah nak kena buat puding ni pulak. Esoknya pagi2 dah masuk opis semula... memang sangat penat. Yang bestnya, abis je Ustaz Azhar dari cawangan BAKA bacakan doa, aku terus nyorok belakang rak buku... aku tidur.. nyenyak jugakla... dapat tido kejap, lega rasa... hilang rasa penat.. terus cari makan. Hahahaha!

Ni je yang aku buat...














Sambut besday Seha sekali...

Tu jer la yang nak diceritakan...
Sekian...

daaaaaaaaaaaaaaaaa!



0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea