Kawan2Ku

17 Julai 2014

Program Bubur Lambuk

Posted by Dalia Hassan at Khamis, Julai 17, 2014
Alhamdulillah... syukur... murah rezeki hari ni.. seperti tahun tahun yang sebelum ni, Litrak dan SPRINT memberi sumbangan dalam menganjurkan Program Bubur Lambuk bersama PDRM..

Macam tahun lepas jugak, aku dapat 5 bekas bubur lambuk. Nampak macam banyak kan? Tapi sebenarnya sekejap je kami boleh licinkan kesemuanya...

Dan hari ni, tak ada kos untuk aku berbelanja makanan di bazar Ramadhan... makan apa yang ada je.. dah lebih dari cukup.. Alhamdulillah...



0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea