Kawan2Ku

26 September 2014

Day 23 : Pekerjaan Yang Aku Inginkan

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, September 26, 2014

Assalamualaikum wbt...

Nampaknya aku dah ketinggalan beberapa hari ni.. tapi takper.. aku cuba abiskan hari ni juga untuk menulis entry yang dah tertinggal tu... walaupun ringkas.. kekeke!


Apa agaknya pekerjaan yang aku inginkan selain dari kerja aku sekarang?

Jawapannya adalah PENOLONG PENGUASA KASTAM. Wah! Mentang2lah baru semalam pergi interview (walaupun harapan sangat tipis) tapi apa salahnya kalau aku berangan angan. Tak kena bayar pun, kan... kekeke! Selain dari tu, sebenarnya aku teringin sangat nak jadi PILOT.. boleh keliling dunia..  tapi hajat tu tak kesampaian pulak.. haha!

Boleh la baca pengalaman aku interview jawatan tu semalam kat sini....

Sekian....

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

30 Days Blogs Challenge


2 comments:

Tanpa Nama berkata...

Dpt x kastamw27 tuh

Dalia berkata...

tak.. hahaha!

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea