Kawan2Ku

28 September 2014

Day 25 : Berita Terkini Hari Ini Yang Aku Baca

Posted by Dalia Hassan at Ahad, September 28, 2014
Assalamualaikum wbt..

Alamak! Hari ke 25 punya entry baru nak buat hari ni... hahhah! aku tak ingat dah apa yang aku baca pada hari tu, sebab pagi tu aku ada interview dan aku sibuk menghafal pasal GST. hahaha!

#‎cabaran30hari‬ 

Tapi yang pasti, aku ada terbaca dan tengok berita tentang kemenangan BN di PRK Pengkalan Kubor.. itu pun dah lewat malam baru aku tau... hahaha!



30 Days Blogs Challenge


0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea