Kawan2Ku

23 September 2014

Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran, Dalia !

Posted by Dalia Hassan at Selasa, September 23, 2014
Assalamulaikum wbt...

Syukur Alhamdulillah... hari ni genap usia aku 34 tahun... tua dah kan? tapi tak kisah lah, yang penting hati muda... hehehe!

Ni adalah kali pertama aku buat sendiri pulut kuning... nasib baikla menjadi walaupun tak berapa nak cantik... setakat nak makan sendiri dengan kawan2 okaylah... kalau nak jual memang tak la... hehe!



kek ni untuk kami bertiga... En.Adam, En.Din dan Dalia yang comel ;)



Rendang hasil tangan aku... sedap ke tak sedap ke belakang cerita la... hehehe!


ni orang yang tak pandai nak mendeko yang buat (aku la tu).. untuk boss kecik.. buruk rupa tapi tak kisahla... yang penting dah selamat masuk ke perut... haha! 

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea