Kawan2Ku

22 Oktober 2014

Jemput-Jemput Ikan Bilis Air Didih

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Oktober 22, 2014

Assalamualaikum wbt...

Bercerita pasal makan lagi kan? Entah apa2 la aku ni.. tapi nak buat camana sebab itulah aku.. haha!

Entah kenapa, hujan2 ni asyik terfikir nak makan jer.. parah betul! Malam ni aku teringin nak makan jemput2 ikan bilis air didih pulak. Lama dah tak makan jemput2 ni.. Mak aku memang suka buat jemput2 ni.. lembut jer... sebab tu aku pun dah terbiasa buat jemput2 guna air didih ni.

Asben aku balik lewat sikit, so aku goreng untuk aku dan anak2 aku jer. Yang bestnya waktu makan, masing2 senyap tak bersuara termasuklah si kecik Arissa tu.. Betul2 menikmati jemput2 ikan bilis air didih ni.. makan waktu hujan, memang terbaikkkkk!

Silalah layan gambar ni yer... jemput makan!




0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea