Kawan2Ku

02 November 2014

Status Blog #29

Posted by Dalia Hassan at Ahad, November 02, 2014

Orang sibuk pasal bola, aku sibuk kat sepital sebab dak tecik tak sihat. pagi ni cek wasap n fb.. rata2 cerita pasal bola. Tahniah Pahang, good job JDT. main sampai ke penentuan penalti. takder rezeki JDT kali ni, tapi dah ke final pun Alhamdulillah.. mmg terbaik. cuma.. aku tengok orang Pahang ngn orang Johor rilek je.. boleh gurau2 lagi.. tapi orang luar plak yang beria2 kutuk JDT. kat wasap grup mahupun fb. rilek ar beb. tak payah ar jadi batu api sangat. yg penting jangan kecewa ya sebab negeri korang tak masuk final.. lalalalalaa!

Eh! rasanya ni kali pertama aku komen dan condemn tentang bola. sekali sekala bagi orang terasa apa salahnya.. asyik kita je yang terasa hati bila baca status diorg.. kan.. kan...
Ok. sambung tido..

#LuaskanKuasamuJohor

#HidupMatiJohor

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea