Kawan2Ku

15 November 2014

Status Blog #32

Posted by Dalia Hassan at Sabtu, November 15, 2014

Alhamdulillah. Tepat jam 12.26am sampai rumah  my parent kat Segamat. Mencabar betul balik hari ni.. trafik jem + hujan... dah le aku balik bertiga jer dengan anak2, asben aku sabtu ahad pun keje.. nasib baik le tak mengantuk..

Sebenarnya tak plan pun nak balik kampung hari ni. Pagi tadi aku call mak, tanya mak tarikh sebenar mak ngan abah pergi dan balik umrah desember ni. senang aku nak rancang cuti. pastu mak cakap abah dah 2 hari tak sihat. tu yang aku terus plan nak balik hari ni juga..

Bertolak dari rumah pukul 7.40pm... dengan jem ngan hujan sampai kampumg kul 12.26am.. sampai rumah kena marah dengan mak sebab bahaya bawak kete malam2, katanya... sendiri pulak tu. sebab tu la aku tak nak bagitau mak awal2 yang aku nak balik.. takut mak risau selagi aku tak sampai rumah... hehe!

Okla. Nak tido dulu..
Zzzzz...

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea