Kawan2Ku

21 Februari 2014

S4 Yang Terendam

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Februari 21, 2014 2 comments
Assalamualaikum wbt..

Tak tau nak cakap apa sebenarnya bila tengok S4 aku terendam dalam air sepanjang malam. Sedih rasa. Setakat malam ni S4 aku masih belum pulih.., janganlah sampai kena beli handphone baru... aku sayang lagi kat dia tu.. isk isk...



dah.
tu je.
sekian.

uwaaaaaaaaaaaaa!




18 Februari 2014

My Bff Dah Transfer : Sedih!

Posted by Dalia Hassan at Selasa, Februari 18, 2014 3 comments
Assalamualaikum wbt...

 Hari ni adalah hari terakhir my bff, Linie Mohamad bersama2 kami di IPD SJ.. Beliau akan mula bertugas di Ipoh, Perak selepas habis cuti bersalin nanti... sedih memang sedih sebab lepas ni takderla kembar aku lagi kat opis.. tapi nak buat macamana, kesian dia dah dekat 3 tahun duduk berjauhan dengan suami. Relakanlah walaupun hati berat.... isk isk...




 Banyak kenangan suka duka bersama beliau.. ketawa bersama menangis bersama... pergi mana2 pun orang ingatkan adik beradik...

Semoga Linie success di tempat baru, suasana baru, kawan2 baru... jangan dilupakan sahabat yang masih disini...

Uwaaaaaaaaaa!

16 Februari 2014

Cuti - Cuti Malaysia : Kota A' Famosa Dan Taman Mini Malaysia, Melaka

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Februari 16, 2014 0 comments
Assalamualaikum wbt...

Pada cuti sempena Tahun Baru Cina yang lepas, sempat juga bawak anak2 pergi ke Melaka Bandaraya Bersejarah... walaupun dah banyak kali ke Melaka rumah kak Ani, tapi tak pernah sekali pun aku bawak diorang ni pergi melawat Kota A'Famosa yang penuh dengan sejarah. Kebetulan mak dan keluarga long ada sekali, jadi ambik terus kesempatan untuk bawa diorang melawat ke tempat bersejarah ni...

check in kat sini...


pemandangan daari katil aku....

dak tecik yang kuat menangis... hahhaha


malam sempat naik benda alah ni kat AEON Bandaraya Melaka... 6D motion... bestla tapi aku gayat... sangat gayat sebab roller coaster... nak tercabut jantung rasa...

mak dan cucu2nya...

masam je muka dak tecik sorang ni....

panas wooooo cuaca... tapi sempat jugak....

tangan mak tu... takut dia dak tecik jatuh... heheheh


Ainul....

Arissa.....



Love you mak... abah tak nak ikut... sayang nak tinggalkan rumah kata mak... hehehhe   
Taman Mini Malaysia

Rempah ratus... ada jugak yang aku tak kenal... hahahah!


apakah?????




Panglima Awang (Henry The Black)... dulu aku baca sejarah dia ni, sampai terbawa2 dalam mimpi.. haahahaha




jom belajar sumpit...

testing.. testing.... eeeeiiiiiii!


ronda2 naik kereta lembu... masing2 excited...

hamboiiiii omak den....



Daulat Tuanku...

gayat....


nak jugak bergambar dengan lembu...

nak naik? muat ke tapak kaki aku yang besar ni.... ngeeeeeeeeeeeeee!

apakah???????

moh kita belajar main gasing.....



kak ani dan amsyar....

cer tengok mata dak tecik tu... dah berat sangat dah... mengantuk....

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea