Kawan2Ku

24 Januari 2015

Diet Atkins : Menu Hari Ketujuh

Posted by Dalia Hassan at Sabtu, Januari 24, 2015

Assalamualaikum wbt...

Dah masuk hari ketujuh... walaupun penurunan berat badan tak serancak awal2 hari tu, tapi aku dapat merasakan penurunan inchi yang agak ketara... hehe!

Menu aku untuk hari ini...


Sarapan
Sebelum pergi beriadah ke Taman Botani, aku hanya sempat sediakan sosej rebus dengan Tuna in Olive Oil... kalau ikutkan memang tak cukup untuk makan anak beranak tapi aku sempat singgah untuk beli kuih untuk diorang.. errr.. telan air liur jugak tengok diorang makan kuih apam mekar yang sememangnya menjadi feveret aku dari dulu...

                 Makan Tengahari / Makan Malam

Ayam Goreng Kunyit dengan Cauliflower... Masak banyak terus sekali untuk family.. alang2 buat terus makan malam sekali la.. tak payah pening2 nak masak lagi... hehe!

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea