Kawan2Ku

14 Januari 2015

GiveAway : Siapa Nak Cari Sponsor?

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Januari 14, 2015
Assalamualaikum wbt...

Seronok rasa bila tengok blogger lain buat giveaway.. kadang2 tu rasa macam teringin nak buat, tapi.. ada sambutan ke? Hehe. Yer la.. aku ni hanya blogger biasa... tak dikenali pun.. tapi aku tak kisah pun sebab aku menulis ni pun sekadar isi masa lapang je. Kalau rajin, ada la entry baru.. kalau tak rajin, memang bersawang la jawabnya...

Erm. Agak2 kalau ada sahabat2 blogger yang nak buat giveaway dan perlukan sponsor, bolehla aku jadi salah sorang sponsor tu. (Nak buat GA sendiri memang tak confident la)

Yerla.. aku ni jenis yang tak sempat nak ber blogwalking... dengan giveaway jer la yang boleh bantu aku tingkatkan trafik dan juga menambahkan followers blog aku ni...

So sapa2 yang nak buat giveaway tu, boleh la emel terus ke alamat emel aku.

alyanulmilia@gmail.com
alyanulmilia@yahoo.com

In Shaa Allah aku akan berikan sedikit sumbangan sama ada dalam bentuk tunai, topup, selendang butterfly, tudung, atau lain2 yang dirasakan sesuai..

Sekian..

Daaaaaaaaaaa!

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea