Kawan2Ku

04 Mac 2015

Happy Birthday Sara !

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Mac 04, 2015
Assalamualaikum wbt...

Selamat menyambut hari ulangtahun kelahiran yang ke-2 buat puteriku Arissa Qaisara Binti Suhaimi...

 Semoga anak mama menjadi seorang insan yang berjaya di dunia dan akhirat serta menjadi anak yg solehah, dengar cakap mama dan papa.... jangan senget cam mama yer sayang.. 

Tak sempat nak masak apa pun.. dalam sejam sempat buat mee sup je.. mee sup paling simple. Sambal kicap pun tak sempat nak buat sebab encik asben balik rehat sekejap je. So makan apa yang ada je la.. kek pun beli kek potong je..


ni jer la yang ada... menu tak sempat fikir.. haha! sup ayam tu pun aku buat simple jer.. gunakan apa bahan yang ada kat rumah jer.. malas nak keluar beli)

besday girl ni berapa kali entah tambah makan... berselera sungguh..

oleh sebab aku tak boleh makan mee kuning, ni la mee aku.. konnyaku...

konnyaku dengan sup ayam... 

Tapi sebenarnya Jumaat lepas aku dah buat pulut kuning dengan rendang daging, sedekah kat surau IPD... ingat nak buat minggu ni, tapi minggu ni aku dah start sibuk, takut tak sempat buat.. tu yang aku buat awal sempena besday si Sara ni..



Naib baik la cukup. Aku risau je tak cukup hantar kat surau...

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea