Kawan2Ku

02 Mac 2015

Tour Of Duty : Kursus Belanjawan di IPN Sabak Bernam

Posted by Dalia Hassan at Isnin, Mac 02, 2015

Assalamualaikum wbt..

Oleh kerana kesibukan melanda, hari ni baru aku sempat nak masukkan gambar ketika aku dan my bff Suhadaa menghadiri kursus Belanjawan di Institut Perakaunan Negara pada 16-17 Febuari yang lepas. Sebenarnya 15hb lagi aku dah berada di sana, sebab aku mohon untuk tinggal di asrama...

Aku dah rasa seronok pula menghadiri kursus kat IPN ni... tempatnya buat aku rasa tenang.. tak perlu pening2 fikir pasal kerja (kiranya ni nak mengelat la dari kerja.. heheh)

Ni antara gambar2 yang sempat aku ambil ketika disana...











Ni menu aku masa kat sana.. rasanya macam ada langgar pantang je skit.. tapi takpe la.. bedal jer..










 Ronda-ronda petang di tepi pantai dengan Sue naik basikal...


tengah tunggu Sue pilih basikal... lama woooo tunggu dia.. aku pilih kejap je.. sempat aku pusing2 dulu depan asrama sementara tunggu dia,.. haha!
Sebelum pergi berbasikal tepi pantai temankan Sue pergi SPA dulu...






Dalam Kelas...


Setujuuuuu!

Sebelum balik sempat ajak encik driver singgah beli kerepek jap.. melayang RM72 sebab rambang mata... hahaha!


0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea