Kawan2Ku

19 November 2015

Status Blog #56

Posted by Dalia Hassan at Khamis, November 19, 2015

Assalamualaikum wbt...

Hari ni aku cuti. Terpaksa ambil cuti kecemasan sebab anak aku si Arissa demam pulak.. sebenarnya dari semalam dia dah demam, tapi aku hantar taska macam biasa. Malam semalam lemah je aku tengok dia, badan panas. Aku pun tak berani nak tidur lena, takut panas sangat. Dan aku sentiasa jaramkan dia dengan air asam jawa agar hilang panas badan.

Pagi pulak, dah janji dengan si kakak nak buatkan dia roti sosej gulung bersalut telur untuk jamuan kelas dia hari ni. Plan asal nak masak seawal pagi sebelum pegi keje, memandangkan aku terpaksa ambil cuti, pukul 9 lebih baru aku siapkan..

Dan inilah hasilnya...



Oleh sebab aku tengah berdiet (konon2), so aku memang tak makan pun roti sosej ni.. tapi yang peliknya, Ainul balik sekolah tadi bawa balik apam polka dot dengan bahulu, selamba je aku makan. Dah kenyang, tetiba je rasa menyesal... punah dietku.. ngeeeeee!

Okla.. tu je nak cerita tentang hari ni. Yang pasti aku kat rumah di buli oleh budak demam tu. Walaupun demam, dia tetap aktif.. macam biasa.. heh!

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea