Kawan2Ku

16 Februari 2016

Day 3 : Re-Induction Diet Atkins

Posted by Dalia Hassan at Selasa, Februari 16, 2016

Assalamualaikum wbt...

Hari ketiga beratkins semula. Alhamdulillah. Ada penurunan berat badan. Walaupun masih jauh untuk mencapai sasaran, kita redah jer...

Menu aku hari ni lebih kurang jer macam menu semalam. Hari hari ayam. Kekeke! Selagi tak termuntah, layan jer la... eh! cuma untuk menu lunch tadi, aku beli sup tulang (lupa nak ambik gambar) Tapi sup dia aku tak makan, aku makan isi dia jer...seram jugak sebenarnya, sebab biasanya (pasti) diorang akan letak ajinomoto dalam masakan. Pasrah jer la. Harap2 esok tetap ada penurunan kilo. Aminnn..



 Menu yang hampir sama macam semalam... haha! Takperla... yang penting, masih boleh diterima oleh encik tekak. Selagi encik tekak kata ok, selagi tu kita bedal...

Haha!


2 comments:

Cik Matahariku berkata...

bagusnya awak gigih reinduction atkins, saya dr sehari ke sehari tak mula pun reinduction lagi..huhu..

Khairul Nisya berkata...

Wahh. saya pun duk buat diet atkins ni. displin sebulan lebih. Lepas tu sekarang ni kelaut balik. Chaiyokk kak! ^^

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea