Kawan2Ku

21 Februari 2016

Hasil Ber Diet Atkins Selama Seminggu

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Februari 21, 2016

Assalamualaikum wbt...

Seperti yang aku bagitahu semalam, hari ni aku akan bagitahu hasil aku berdiet atkins selama seminggu ni.. mungkin penurunan ni tak sebanyak orang lain, tapi aku tetap bersyukur dalam tempoh bendera merah berkibar di angkasa pun, penurunan tetap berlaku walau tak banyak.

 Tapi penerimaan badan masing masing tak sama. Ada setengah orang, walaupun dia mengamalkan pemakanan diet yang sama dengan kawan yang lain, tapi hasil tetap berbeza. Mungkin yang seorang turun banyak, dan mungkin yang lagi seorang tiada penurunan / statik. Jangan risau, korang konsisten jer berdiet. Walaupun penurunan berat badan tak berlaku, tapi inchloss tu ada. So korang jangan stresss, jangan tak cukup tidur, jangan berlapar, kerana yang ni pun akan memberikan kesan kepada hasil penurunan berat badan. Yang paling penting sekali, kenali badan anda.

Ok. Ini adalah hasil aku beratkins selama seminggu dengan menu makanan yang hampir sama setiap hari. Kadang kadang terbabas juga dengan godaan makanan luar. Haha




 Total penurunan hasil dari 7 hari berdiet atkins adalah 4.7kg. Harap2 aku mampu meneruskan perjuangan ni sampai aku capai target berat yang aku nak. In Shaa Allah. Amin.






1 comments:

Cik Matahariku berkata...

wahh..tahniah!teruskan kongsi menu diet awk kat sini ya!saya selalu follow entri diet awk ni..gud job friend:)

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea