Kawan2Ku

15 November 2016

Status Blog #103

Posted by Dalia Hassan at Selasa, November 15, 2016 0 comments Links to this post

Assalamualaikum wbt...

Sebenarnya macam dah lama jer tak meluahkan rasa hati kat blog aku ni... kalau ikutkan hati, setiap hari ada saja yang ingin diceritakan, ingin diluahkan... tapi tetap tak terluah... mungkin kekurangan masa antara penyebab? mungkin laaaa..

Aku tau semenjak dua menjak ni ramai yang terasa hati dengan aku. Dan aku sedar kadang kadang mulut aku ni memang takder insurans, ikut sedap aku jer nak cakap apa. Tapi, itulah. Aku pun tak boleh nak elak. Dan aku juga tak boleh nak simpan dalam hati. Apa yang aku rasa, itulah yang aku luahkan. Aku tak nak jadi hipokrit. Sakit.

Walaupun mulut aku macam longkang, main sedap cakap jer, tapi tu bukan bermaksud putus persahabatan. Aku sekadar kata apa yang aku fikirkan betul. Persahabatan tetap sesuatu yang sangat bernilai buat aku. Walaupun kita kawan baik, tak semestinya kita setuju dan punya pendapat yang sama, kan??

Oh sekejap!

Sebenarnya aku cuma nak cakap.. akukan hari ni terasa hati dengan seseorang. Seseorang yang bila ternampak aku, dan dan dia berpaling ke arah lain dan berborak dengan kawan lain. Dia buat tak nampak jer kat aku... tapi takperlah... aku terpaksa juga buat2 faham kalau itulah yang memang dia nak... walaupun aku sedikit sedih.

'Sedikit'... ermmmmm...

Oklah.. tu jer nak luah...

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Latihan Dalam Perkhidmatan (LDP)

Posted by Dalia Hassan at Selasa, November 15, 2016 0 comments Links to this post

Assalamualaikum wbt...

Aktiviti : Latihan Dalam Perkhidmatan (LDP)
Lokasi : Dewan IPD Subang Jaya
Tarikh : 15 November 2016





Canopy Walk @ Taman Eco Rimba, KL

Posted by Dalia Hassan at Selasa, November 15, 2016 0 comments Links to this post

Assalamualaikum wbt...

Aktiviti : Canopy Walk
Lokasi : Taman Eco Rimba KL, Hutan Simpan Bukit Nenas.
Tarikh : 13 November 2016
Line Up : 8 Dewasa 2 Kanak-Kanak



























10 November 2016

Status Blog #102

Posted by Dalia Hassan at Khamis, November 10, 2016 0 comments Links to this post

Assalamualaikum wbt...

Aktiviti : Ceramah Agama Oleh Ustaz Amin TV9, Doa Selamat dan Solat Hajat
Lokasi : Surau IPD Subang Jaya
Tarikh : 10 November 2016










PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea