Kawan2Ku

04 Mac 2017

Hiking @ Denai Tiga Puteri 2.0, Kota Damansara

Posted by Dalia Hassan at Sabtu, Mac 04, 2017
Assalamualaikum wbt...

 Ni kali kedua aku panjat Danau Tiga Puteri ni. Yang menariknya hari ni aku bawak besday girl ni, dak tecik Arissa Qaisara untuk sama2 sambut besday dia kat Denai Puteri ni. Aku tau dia sama macam aku, sukakan aktiviti hiking walaupun cepat pewai. haha

Kalau ikutkan petang ni aku ada kelas, tapi takperlah. Sempat lagi pagi ni pegi hiking, lagipun sepak2 daun jer..



pewai ke dik?

budak ni memang kuat memanjat...




mama sempat masak makaroni goreng jer.. jadila kannnn


bolehla kek kecik ni.. nak bawak kek besar2 mama tak confident.. takut sampai puncak kek hancur.. haha!


mama yang riang ria.. haha

dua kali naik bukit ni, dua2 kali terserempak dengan Faiz Dickie ni.. kali pertama aritu terserempak masa nak turun, dia yang mula2 tegur kami. Kali kedua jumpa kat puncak, aku yang tegur dia dulu, ajak selfie. hehe




besday girl nak berak pulak...


budak pewai...

alaaaa... auntie Tinie interframe pulak kat belakang. haha!

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea