Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

12 Januari 2011

Kerja Oh Kerja!

Semalam ketika aku dan kawan2 aku melalui depan pintu bilik bos, kebetulan bos baru jer keluar dari bilik KPD.. kat tangan dia ada beberapa helai kertas yg terdapat beberapa keping gambar aksi2 pekerja di salah sebuah carwash di bandar kinrara...dia dapat info ni pon dari http://medan-info-kita.blogspot.com 

ni ha! cuba korang tengok...







huh! mesti pelanggan2 dia ramai kan? service luar dan dalam... pastu tokey kaut untung... haishhhh! diorg ni pon walaupon bukan Islam, tp kena lah hormat, kita kan negara Islam... to my lovely bos, bila nak ambil tindakan? ;)