Kawan2Ku

20 Februari 2011

Dari KotaTinggi ke Bukit Tinggi

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Februari 20, 2011
Pagi semalam family mertua aku dari Kota Tinggi datang rumah aku, diorang akan berada kat KL ni sampai hari Selasa ni. Petang semalam aku dah bawa diorang pergi jalan-jalan ke KLCC dan Jalan TAR, so hari ni jalan-jalan cuci mata di Bukit Tinggi pulak... Sempat la snap beberapa keping gambar (sebelum bateri kamera aku kong) yang majoritinya anak2 aku yang jadi model setiap lokasi....

 Balik dari Bukit Tinggi kitorang singgah sekali lagi di Jalan TAR walaupun semalam dah datang sana coz semalam ramai gila manusia kat sana, maklumlah Sabtu memang menjadi pilihan untuk ke sana kerana masing-masing berebut2 nak ke pasar malam jalan TAR. Macam-macam ada sampai rambang mata dibuatnya.

















   Mengusha untuk dapatkan belon dari abang clown
     dapat belon kuda babylon dari abang clown










       eh! ucu pun nak belon jugak ker?


     The Russian Roulette : cuci mata ler...


gambar terakhir sebelum my kamera kehabisan bateri....


Alia : so, apa plan untuk esok? nak pergi mana pula yer? *thinking*

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea