Kawan2Ku

10 April 2011

Pertandingan Menembak

Posted by Dalia Hassan at Ahad, April 10, 2011
Menyertai pertandingan menembak yang berlangsung di Briged Tengah PGA, Cheras pada 7April2011 yang lepas benar-benar memberikan satu pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Walaupun tak menang, tapi kenangan bersama kawan2 memang sesuatu yang best... Silalah tengok gambar2 yang sempat diambil...


Ketua Polis Daerah Subang Jaya




berbincang
aksi kucing comey....
Ketua Bahagian Ketenteraman Awam

Ketua Bahagian Logistik Daerah dan assistant






tuuuuuuuu dia.... sasaran sedang menjunam ke bawah...



hahahaha! sempat lagi tu....
SIO Trafik - Tuan Ramzi
















Tuan Che Din






Johan Kategori VVIP


Alia : sesungguhnya ini adalah satu pengalaman yang menarik... walaupun cuma dapat markah 20 jer, aku rasa tu dah cukup bagus bagi seorang yang tak pernah menembak sebelum ni, macam aku... hehehe! terbaikkkkkkk! owh! terima kasih pada member di logistik sebab bermurah hati bagi aku beg goodies yang sepatutnya hanya pemenang jer yang dapat... korang memang best!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea