Kawan2Ku

06 Mei 2011

Aktiviti sebelum subuh

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Mei 06, 2011

Assalamualaikum..

Pagi ni aku kerajinan skit... Heheh bukan apa, tetiba je teringin nak makan kuih donut buatan sendiri... Dan.. Seawal jam 4pagi aku dah bangun untuk buat kuih donut yang aku idamkan sejak semalam... Ni gara2 tengok blog Resepi Ibu la semalam. Bila tengok gambar kuih donut yang ibu buat semalam, hati aku terus terpaut, terliur, tergugat iman, teringat2 dan bermacam2 ter lagi... Dengan mata yang sangat mengantuk, aku gagahkan juga untuk membuat donut yang telah kuidamkan tu.. Dan.. Setelah bertungkus lumus kat dapur dari kul 4am, akhirnya donut berjaya disiapkan... Rasa, boleh tahan sedap.. Lembut.. Dan aku buat dua versi, manis dan pedas.. Nyum nyum

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

NasZ berkata...

nampak sedap la..nak skit bleh?..huhu..

SEGMEN "JOM KONGSI PENGALAMAN SERAM"

D'Alia Gallery berkata...

memang sedap... tp awal2 lagi dah abes... hehe!

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea