Kawan2Ku

17 Mei 2011

Menu hari ini : Nasi Beriyani Darat Pak Ngah

Posted by Dalia Hassan at Selasa, Mei 17, 2011
Assalamualaikum semua...

Ni la menu aku tengahari sampai malam hari ni. Sebenarnya aku lupa nak ambik gambar lauk beriyani tu, sempat ambik gambar nasi je sebab nasi yang siap masak dulu. Bila lauk dah masak, terus mengadap sampai lupa nak ambik gambar. Ngeh3.

Takpe, lain kali kalau buat lagi aku masukkan gambar lauk beriyani aku dan kari dalca + terung. Kalau tak salah aku ni dah kali ke empat atau ke lima aku buat Beriyani Darat Pak Ngah... Senang, cepat dan lazat. Berbaloi~baloi...



 Dengan periuk nasi sekali aku amik gambar ni... hehe
Ini dia set Beriyani Darat Pak Ngah... semua dah ada dalam ni termasuk beras... tinggal beli ayam/daging jer... dan juga terung/kentang (kalau nak tambahlah, tak tambah pun takper)



Sekian Terima Kasih... ;)



Alia : sebenarnya hari ni aku tak berapa sihat... agaknya sebab cuaca yang tak menentu, kejap panas kejap sejuk... tekak ku terasa sakit, kepalaku pening.... tapi ku gagahkan juga untuk memasak nasi beriyani ni...

errrr... bosku yang baik ati.. boleh tak saya nak sambung lagi cuti lagi sehari?? bos baik.... bos ensem... boleh lah bos... *sambil mengenyitkan mata*


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea