Kawan2Ku

10 Jun 2011

Tour Of Duty : Kursus NKRA, PGA Ulu Kinta Perak

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Jun 10, 2011
Assalamualaikum.....

Seperti yang korang semua sedia maklum, aku baru jer petang semalam balik dari kursus kat Pusat Latihan Pasukan Gerakan Am, Ulu Kinta Perak... Penat memang penat, tapi pengalaman berada kat sana memang tak dapat dibeli dengan wang ringgit... seronok sangat lebih2 lagi dapat kenal ramai rakan2 baru dari setiap negeri. Macam2 cerita kami kongsikan bersama.Yang paling manis sekali, aku dan Fauziah berjaya satukan dua hati... si lelaki dari kuala lipis, dan yang perempuan dari paka, terengganu. Harap2 langkah pertama yang kami usahakan tu boleh la berkekalan hingga ke akhirnya... hehe!

Kenangan terindah
 



 Dalam kelas...

 En Syahmi dari JPA



 geng...
 Amnie yang memang pantang nampak kamera... hehe!

 ha! yang baju putih tu peserta yang paling sengal! from Pasir Mas, Kelantan
 persembahan

 barisan para pengkritik
 Paradigma : teruk kumpulan ni kami kerjakan... kes balas dendam la sebab masa kumpulan kami dia  tanya soalan yang entah apa2... hahah!







Pengkritik tetap : Asp Shukor
 Fauziah (Gombak) dan Amnie (Klang Selatan)
 Amnie yang comel









 Majlis penyampaian sijil



Selamat tinggal Briged Utara Pasukan Gerakan Am Ulu Kinta... tak tau bila lagi dapat datang sini

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea