Kawan2Ku

23 September 2011

Hari Ulangtahun Kelahiranku

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, September 23, 2011
Assalamualaikum wbt..

Syukur Alhamdulillah, hari ini 23 September genaplah 31 tahun usiaku.. Apa? 31 tahun? Oh My God... dah tua rupanya aku.. terasa macam baru nak sambut besday ke 21 jer... jiwaku terasa muda seploh tahun... hahaha! My asben kul 3 pagi kejut aku sambil bawak kek... terharunya... aku ingat dia dah lupa besday aku, aku pun tak cakap apa2 kat dia... sedar2 kul 3am dia surprisekan aku.. rupanya kek dia dah beli awal2, sorokkan dalam peti ais.. hehehe.. kat surau ipd pon aku mintak surau buat sekali doa selamat pagi tadi untuk kesejahteraan hidup aku, dunia dan akhirat. InsyaAllah.



antara yang hadir kat surau...

Lepas jer bacaan doa selamat kat surau, aku dan kawan2 yang lain naik ke tingkat 3 untuk terjah ke rumah terbuka Cawangan BAKA. Wow! makanan diorang memang sedap dan mengancam. Abislah misi diet aku... heheheh!

open house cawangan BAKA

Petang pas balik kerja, aku pergi Kuarters Polis Seksyen 20 pulak... pergi beraya rumah Mak Jan... Adoila... memang sedap masakan Mak Jan ni... lebih2 lagi masakan kampung dan laksa dia... memang terbaik la... hari2 makan masakan Mak Jan pon aku sanggup... sedappppppp!

makan2 rumah mak jan

makan2 rumah mak jan (2)

 Pas maghrib baru la kitorang reti nak balik rumah. hahahahha!


Alia: Ada orang merajuk ngan aku hari ni... puas pujuk, tapi tak jalan... ermmmmmm.... biarlah... :(

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Shahazrin berkata...

Baka tak ajak say pun...

D'Alia Gallery berkata...

azrin. diorang terlupa kot... hehehe!

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea