Kawan2Ku

15 Januari 2012

Check List

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Januari 15, 2012
Ya! kurang dari 5 jam aku akan terbang ke Pulau Krabi, Thailand bersama rakan2..... tak sabar rasanya nak pegi bercuti...

Okay... barang2 yang perlu aku bawa....

 ► Passport
 ► Boarding Pass
 ► Baht Thailand
 ► Galaxy Tab
 ► Pakaian secukup rasa
 ► Berus gigi, ubat gigi (yang lain2 tu boleh beli kat sana)
 ► Cokelat
 ► Kamera
 ► Charger kamera, handphone dan galaxy tab

Okay... semuanya dah tersedia... harap2 takder yang tercicir la... Doakan kami selamat pegi dan kembali yer... Adios!

Alia : balik dari Langkawi ke Krabi... Cuti Raya Cina nanti ke PD pulak ngan family... Mak dah pesan Mac nanti ikut dia ke Medan, Indonesia... Mei nanti nak ke Bandung pula ngan kawan2.... mana nak cekau duit ni???? harap2 ada le adik beradik aku yang nak sponsor.  ɧɘɧɘɧɘɧɘ!

2 comments:

Alin Marlini berkata...

seronok kan jalan merata...luas pandanga..yg penting shopping time..

Dalia berkata...

hehehe... betul betul betul...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea