Kawan2Ku

12 Januari 2012

Cuti-Cuti Malaysia : Langkawi Island

Posted by Dalia Hassan at Khamis, Januari 12, 2012
Assalamualaikum wbt....

Nak cerita skit tentang percutian aku ke Langkawi pada 6-9 Januari lepas. Da nak masuk 32 tahun dah umur aku (arghhh tua dah) dan inilah kali pertama aku menjejakkkan kaki ke Pulau Langkawi dan juga kali pertama aku menaiki Air Asia. So ada sedikit perasaan jakun bila sampai di sana. Kali pertama menaiki Air Asia, memang terasa berbeza dengan penerbangan MAS yang sememangnya sangat selesa berbanding  dengan Air Asia yang agak sedikit sempit. Tapi sesuai lah dengan harga yang dtawarkan.... bila aku cakap ngan abang ijat yang Air Asia sempit skit berbanding MAS, dia kata memanglah... Air Asia menggunakan airbus, manakala MAS menggunakan boeing.... ermmm... patut pun...


Sempat la aku merakamkan gambar sekitar percutian kami disana. jom layan.

Chalet yang kami duduk. Simple je tapi ok lah...

kenderaan yang kami sewa... Avanza

mak dalam kereta kabel

mak dan abah

Ainul Mardhiah


posing baik punya... sampai tak nampak mata...

Azhar dan Abang Ijat try guna Segway...

sempat lagi tu....


Azhar dan Zila... sibuk nak bergambar dengan ular, tapi penakut.. apa pun tak bleh!

di suatu petang....

Tasek Dayang Bunting... Satu pengalaman yang sangat best!

Dayang Bunting, dari jauh....



jumpa sedara....

hisssshhhhhh! apa ke buruknya menayang 'benda' tu... maluuuuuuu saya....








actress mana tah tersesat ni....






Pulau Beras Basah


sempat meng 'go-kart' kan diri... sampai sakit2 bahu aku... maklumlah... 'paut steering'.. bukan power steering hokay!



Galeri Perdana



Jom makan!


2 comments:

C'Jai berkata...

Seronok ye bercuti....nak2 pulak ke p langkawi...Ainul Mardiah tu anak ke...?
Hehe ... Sama nama ank kita...

Dalia berkata...

hehehe... memang seronok dapat g bercuti ni... tak perlu pikir pasal kerja...

yup.. samalah nama anak kita... hehehe!

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea