Kawan2Ku

27 Januari 2012

Happy Hour

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Januari 27, 2012
Ermmmm... tadi aku ngan Linie sempat ikut geng2 logistik, Ieyla, Tuan Naser, Cik Din, Halimi ngan Shaari pergi karaoke kat USJ 19.... Lama tak berkaraoke, sekali sekala best jugak... lebih lebih lagi diorang ni memang jenis yang kepala gila gila jugak, ngam ar ngan aku n linie ni yang tak berapa nak sudah... heheheh! mula2 segan la jugak kat diorang, tapi bila microfon dah ada kat tangan, hilang terus rasa segan tu... (eleh, entah bila la plak aku ni jadi penyegan kat diorang pon aku tak tau.. hahaha)

Oleh sebab tak banyak masa aku ngan Linie yang dah sememangnya berpakat dari awal akan nyanyi sama2, lagu pertama aku pilih lagu ni...

 

Gadis dan Bunga (Rahimah Rahim) pitching toksah cerita la, memang ke lautan lepas... tapi takper, yang penting biarlah sumbang, asalkan menyumbang... heheheh! (lepaskan tension kerja)

 

Then, Linie pilih lagu Kau Tetap Dalam Anganku (Azie).. lagu ni, memang aku tak berapa nak tau, so aku biarkan dia nyanyi sorang... heheheh


Yang atas ni, memang lagu wajib aku kalau pergi karaoke. Lagu Kembali oleh Intan Sarafina.. Tak taulah kenapa entah aku suka sangat lagu ni walaupun aku tau kalau aku nyanyi memang ke laut jugak... tapi, ada aku kesah? hehehehe...

Tu je la lagu yang kami pilih sebab sebenarnya kami kena balik awal... yang lain diorang la yang menyanyi lagu pilihan masing-masing... Ieyla ngan Che Halimi nyanyi lagu duet Achik ngan Siti Nordiana... Sedap gak suara Halimi tu walaupun pitching lari skit (ok la kalau nak dibandingkan dengan yang lain, especially Tuan Naser... hahaha! errrr... harap tuan tak baca apa yang aku tulis ni)

Ada satu satu lagu tu, kami nyanyi ramai2... memang happening la...



Cukup masa, sebelum aku ngan Linie balik, kami 'dipaksa' untuk menyanyikan sebuah lagu yang dipilih sendiri oleh tuan... nak tak nak terpaksalah jugak aku ngan Linie nyanyi.... Lagu Tenda Biru yang hampir-hampir jadi lagu 'Haru Biru'.... huhuhu! (nyanyi jugaklah.... kalau tak, diorang tak bagi kami balik)



Aku ingat, bila dah selesai nyanyi lagu Tenda Biru tu, kami dah boleh balik... rupanya kami ada kejutan!! hahahaha... memang takkan ku lupa sampai bila2 bila tuan suruh kami dengar balasan dari Tenda Biru ni yang dia nyanyikan... Ini baru la betul2 Haru Biru! hahahahah! tak sangka lagu macam ni pon ada.... inilah first time aku dengar lagu ni, serius! ketawa guling-guling aku, Linie ngan Ieyla bila dengar tuan menyanyi dengan gayanya sekali... sampai keluar air mata tengok dia menyanyi sambil di backup singer oleh Halimi, Shaari, ngan Cik Din... hahahaha! Nyesal aku tak rakam, kalau tak boleh tengok siaran ulangan... hahahaah!


Okaylah... Sekian cerita untuk hari ini...

Daaaaaaaaaaa....! (sambil tersenyum-senyum)

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea