Kawan2Ku

22 Februari 2012

Ada Apa Dengan Adnan Sempit 2?

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Februari 22, 2012

Assalamualaikum semua....


Esok, 23/2/2012 jangan lupa saksikan Adnan Sempit 2 di pawagam2 yang berhampiran anda... Ada apa dengan Adnan Sempit 2? Selain pelakon2 yang terbaik, ada juga kawan-kawan se cawanganku (trafik) yang menempel dalam filem ni termasuk Tuan Khai a.k.a Baim Wong celup..... hehehehe jom kita tengok diorang berlakon walaupun wataknya skit jer... (better than nothing kan?) 




Alia : Pas filem Adnan Sempit 2 ni, kita tunggu filem Taikun pulak sebab dalam filem tu pun diorang ada menempel lagi... hehehehe i jeles ok! (sebab tak dapat nak menempel) hahahah!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea