Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

12 Februari 2012

Kerja Di Hari Minggu

♫♫Bekerja lah kita sekuatnya... berusaha lah kita sekuatnya... bekerja bekerja pergi pagi balik senja.....♫♫

Ya! bekerjalah kita.... pergi pagi balik senja... tapi masalahnya hari ni aku kena pergi kerja selepas senja dan balik tak tahu kul berapa (sedih lor, dah le hari minggu).... semalam (sabtu) aku kul 10am dah terpacak kat opis, kul 9pm baru gerak balik rumah... Alahai... ni semua sebab nak siapkan anggaran kewangan untuk pembentangan bajet 2013... tapi tak apalah, berkhidmat untuk negara.... nasib baiklah esok ngan lusa aku cuti... boleh jugaklah aku merilekkan diri kat rumah... heheheh...

Oklah... tu jer aku nak cerita...
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!