Kawan2Ku

20 Februari 2012

Kursus Yang Sepatutnya Aku Pergi Tapi......

Posted by Dalia Hassan at Isnin, Februari 20, 2012
 ....... tapi nampak gayanya aku terpaksa lupakan hasrat nak pergi kursus tu sebab IPK kata peruntukan untuk flight tak ada... uwarrrrggggghhhhhh tension! rasa macam nak guna duit sendiri jer pergi sana kalau susah sangat nak dapat peruntukan...... huhuhu (walhal IPN dah kuarkan surat tawaran untuk aku pergi kursus tu) sedeyyyyy!
Kursus : 201030SWK-Pengurusan Aset Alih & Stor Kerajaan
Tarikh : 05/03/2012 - 08/03/2012
Tempat : ISLAMIC INFORMATION CENTRE, KUCHING
 Alia : takperlah kawan2 ku semua yang dapat pergi kursus yang sama.. jumpa korang semua dalam mimpi yer... isk isk isk... kenang daku dalam kursusmu.... :'(

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea