Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

16 Februari 2012

Syyyhhhhhh! Rahsia tau....

Psssssssttttttttt! Awak, kita nak bagitau awak satu perkara ni, tapi awak janji jangan bagitau asben kita ok apa yang kita nak cakap ni.... Tadi kan, masa balik keje entah macamana kereta yang kita drive tu tiba-tiba je ter park kat depan kedai sukan kat SS16 tu... camana entah bleh ada kat situ... macam ada magnet... pastu kan entah camana plak kan, kita terbeli barang2 sukan, raket... kasut sukan.. shuttlecock... padahal sebelum ni asben kita dah banyak kali bebel pasal barang2 ni yang banyak... penuh kat bonet kereta kita tu dengan barang sukan ni jer.... pastu tadi kita ter beli lagi, abis duit kita RM420 kat kedai sukan tu je.. camana ni kita nak sorokkan barang2 tu? harap2 encik asben tak bukak bonet kereta kita, sebab kita dah sorok dah kat bawah timbunan kasut dan raket2 lama...

Agak2 rahsia ni bleh bertahan lama tak???? harap-haraplah..... Aminnnnnn....


Alia : Ting tong sekejap