Kawan2Ku

25 Mac 2012

Selamat Menyambut Hari Polis Yang ke 205

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Mac 25, 2012
Buat kawan2 ku yang berkenaan, selamat menyambut Hari Polis yang ke-205.... Dan tahniah buat diri aku sendiri sebab sempena hari polis ni, aku dapat sijil penghargaan dari tuan Ketua Polis Daerah Subang Jaya... hehehehe... aku dapat tau yang rekemen nama aku untuk dapat sijil penghargaan ni ialah tak lain dan tak bukan Tuan Khai a.k.a Baim Wong.... wah! tak sia2 selalu gaduh dengan dia.... hahahah! anyway, thank you boss!

Tiba-tiba je teringat kata2 dia pagi tadi sebelum perhimpunan.. dia sempat perli ayat2 aku kat status fb yg kutuk2 dia... pastu dia bleh cakap "aku nak pergi jumpa KBKA, aku nak cakap dia yang ko suka carik gaduh dengan aku" pas dia cakap ayat tu, dia gelak... hampeh betul... macam budak2!


Alia : Harap kawan2 aku yang lebih senior dari aku tak kecik hati coz aku yang dapat dulu dari diorang... Huhu! Dalam trafik ni, aku yang paling junior... Serius tak tipu... harap jangan ada cakap belakang, tu yang aku paling takut!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea