Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

01 Mei 2012

Office Potluck

Assalamualaikum wbt....

Jumaat 2 minggu lepas ofis aku ada buat potluck... so, oleh sebab aku pun tak tau nak masak apa, aku ambil langkah mudah dengan hanya buat puding kastard berkuah + buah2an segar... memang sedap dan paling laris... kejap je abis walaupun banyak juga yang aku bawak... selain puding, aku masak ikan bawal... masak ikut suka hati aku... meh tengok gambar kat bawah ni....