Kawan2Ku

12 Jun 2012

Homemade Jus Alpokat

Posted by Dalia Hassan at Selasa, Jun 12, 2012
Akhirnya...

Setelah hampir dua minggu aku simpan buah avacado dalam peti sejuk, hari ni aku berjaya jugak jadikan ia jus alpokat.... untuk pengetahuan korang, buah avacado ni aku beli kat Jakarta, sebelum aku balik ke Malaysia tempohari... kalau nak beli kat Malaysia, sebiji lebih kurang RM4.90... Jadi, alang2 dah ke sana, aku borong la beberapa biji untuk dibuat stok aku kat sini...


Tuuuuuu diaaaaaa... Oleh sebab kat rumah aku tak ada sos cokelat hershey tu, so aku gantikan dengan aiskrim cokelat... Yang penting, rasanya memang menusuk kalbu.... Sedap banget....

Jemput minum......

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea