Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

27 Jun 2012

Jalan2 Makan Durian Lagi....

Tak tahu kenapa, semenjak dua menjak ni asyik nak makan durian jer... Baru beberapa hari lepas makan durian dengan syuhada, hari ni pegi makan durian dengan linie pulak. plan asal lepas keje nak pergi jogging... tapi hujan... kami pun melencong ke gerai durian.. pekerja kat gerai durian tu pon dah kenal aku... hik hik hik...

Tengahari tadi makan set bawal panas, pastu pergi sambung makan kat Pappa Rich plak... la ni aku pulun durian... erm. Dalia... hang memang teror! patutlah badan hang tak kecik2... ;-)

aritu kami makan total rm94... harini mahal skit sebab kami amik yang mahal skit dari hari tu... RM97 untuk 4 biji... xpa lah no... yang penting puas hati... sedap dan lazat tak terkata...