Kawan2Ku

24 Jun 2012

Kenduri Kawin Di Jenderam Hilir, Dengkil

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Jun 24, 2012
Assalamualaikum wbt...

Hari ni aku berkesempatan pergi ke majlis perkahwinan adik kepada bekas rakan sekerjaku, Ain di Kampung Orang Asli Jenderam Hilir, Dengkil. Ini kali kedua aku sampai ke kampung tu. Kali pertama aku sampai ke kampung tu pada tahun lepas, korang boleh baca cerita tu kat sini.

Kawan aku ni, walaupun tergolong dalam golongan orang asli, tapi rupa dia cantik.. Kurus.. tinggi.. memang cantik.. Ini kerana walaupun mereka berketurunan asli, tapi bapa mereka adalah keturunan pakistan yang telah lama menetap di Malaysia.

Meh layan gambar yang aku sempat ambil kat sana tadi..






kawan aku ni, ain,walaupun orang asli, tapi dia orang asli advance.. cantik. sebab ayah dia berketurunan pakistan.

Cam pelik plak tengok baju aku tu... (tapi baju tu mmg besar pun)
 
ainul yang terlebih excited

doa buat kedua mempelai..
 
adik ain (lupa la nama dia) hehehe.. ni lah pengantin perempuan..


Semoga berbahagia hingga keakhirnya...

Balik dari majlis, aku ngan linie terus melencong ke Jalan Tunku Abdul Rahman, KL... apalagi.. cari tudung la... hehehehehe...

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea