Kawan2Ku

05 Julai 2012

Bowling PERKEP

Posted by Dalia Hassan at Khamis, Julai 05, 2012
Erm. Hari ni ada pemilihan untuk pemain bowling mewakili PERKEP IPD Subang Jaya ke Pertandingan Bowling Piala Isteri KP Selangor yang akan berlangsung pada Jumaat minggu hadapan (13 Julai) ... Kalau ikutkan dalam semboyan, memang nama aku tersenarai... Tapi memandangkan UPT aku positif, so aku tak nak ambik sebarang risiko... So petang tadi aku cuma jadi penonton je la masa diorang main... Kalau ikutkan aku malas je nak pegi, coz duduk ofis lagi seronok... Tak penat... Hehehhe... Tapi memandangkan aku yang pegang kewangan PERKEP, datang jugaklah untuk settlekan bayaran semua...

Org kuat PERKEP SJ... Puan Juliana (isteri Ketua Polis Daerah SJ) dan ASP Hafiza (setausaha PERKEP)

Balik dari tengok bowling, aku, kak wani dan faizah terus ke Flaming Steamboat, Sunway mengisi perut...Alang-alang dah sampai Sunway, mestilah singgah tempat wajib tu... heheheh!


Alia : Tak tahu kenapa selera makan aku semakin menjadik2! huhuhu...sampai2 sunway pyramid je tadi aku dah melantak Burger King, balik dari SP melantak steamboat plak... ngeeeeeeeeeeeeee!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea