Kawan2Ku

26 Julai 2012

Jamuan Sehari Sebelum Ramadhan (Jumaat)

Posted by Dalia Hassan at Khamis, Julai 26, 2012
Assalamualaikum wbt..

Jumaat lepas kami dari cawangan trafik ada buat sedikit jamuan ringan bersempena untuk menyambut bulan Ramadhan, sekali doa selamat untuk Sarjan Rohimi dan CC Sariha yang menyambut hari lahir 22 Julai dan 24 Julai... alang2 dah buat majlis ni, aku tumpang sekali untuk doa selamat untuk baby dalam perut ni....

Ni beberapa gambar yang sempat aku rakamkan ketika majlis...

Cik Man yang dengan sukarela membantu Iema potong tembikai... (tolong ada makna tuh!)

terima kasih kak wani yang sudi tolong mengemas...

Yeahhh.. Ini lah dia Baim Wong Celup... rajin kan dia menyapu.. susah nak tengok dia pegang penyapu ni.. hahaha! (sorry tuan terbuli tuan jap)

Antara juadah....

Bacaan doa dari Ustaz Zul Waqar


Maaflah tempat makan tak selesa...

kebetulan hari jumaat tu ada shooting drama tv3... (lupa la drama tajuk apa tapi drama tu sekarang ni bersiaran kat tv3 jam 4 petang)

Gadis2 trafik IPD SJ... (eh! yg sorang tu bukan gadis lagis lagi.. hihihi)

Sarjan Musa dengan gayanya...

Antara tetamu yang hadir...

Alhamdulillah majlis pada hari itu berjalan dengan lancar walaupun kami buat secara ala kadar sahaja... terima kasih pada tetamu yang hadir... jangan serik dengan layanan yang seadanya dari kami...

:-D

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea