Kawan2Ku

03 Julai 2012

"Mama, Ainul nak adik...."

Posted by Dalia Hassan at Selasa, Julai 03, 2012
Ermmm... dah banyak kali dah permintaan ni keluar dari mulut Ainul...

"Mama, Ainul nak adik..."

atau,

"Mama... bolehlah bagi Ainul adik...."

atau,

"Mama dah buat adik belum???"

kadang-kadang,

"Mama... kenapa Ainul tak ada adik beradik?"

Adoilah nak oiiiiii.... Mama pun tak tahu nak jawab macamana... Nantilah mama dengan papa akan usahakan... Ainul doakan je la yer...  huhuhuh!


Kalau ada geng camni, baru la Ainul suka.. ada geng untuk main... dan ada geng untuk gaduh..

Pergi mana2 mesti orang ingatkan diorang ni kembar... tapi Irfan sekarang dah tinggal kat kampung... dulu memang dari lahir tinggal dengan aku.. masuk umur dua tahun lebih, Irfan tinggal ngan atok ngn nenek dia kat Johor.

Ha... time baik, macam ni lah... cuba kalau gaduh... adoi.. pening kepala...


baju pon suka pakai baju yang sama...

Alia : Nampaknya kenalah aku dengan encik asben berusaha lebih skit... ;-p

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea