Kawan2Ku

28 September 2012

Penat!

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, September 28, 2012
Penatnya rasa... Dah hampir 11 malam, tapi masih tak boleh lelapkan mata sebab badan rasa sakit2 dan lenguh2. Biasanya waktu2 macam ni aku dah lena diulit intan... Tetiba je terfikir, alangkah bagusnya kalau dapat berurut kan? Mesti lega rasa seluruh badan... Haishhhhh!

Apa2 pun, walau mcamana penat sekali pun, esok aku akan balik kampung, jumpa mak... Lama dah tak balik jumpa mak.. Last balik awal september hari tu... Rindu kat mak dan abah ni dah melimpah ruah dah... So esok memang kena balik jugak.. Muaaaahhhhh!

Ok. Nak dengar lagu Zheng Fu jap... :)

Daaaaaaaaa... Good night fren..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Shahazrin berkata...

kesian.... ibu mengandung...

Dalia berkata...

Kan kan... Kesian kat ibu mengandung ni... Isk isk...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea