Kawan2Ku

07 Oktober 2012

Oh! Ainul....

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Oktober 07, 2012
Ni nak cerita skit....

Khamis lepas, aku pergi check up kat klinik kesihatan.. entah kenapa ada sorang budak kecik ni (india) sibuk duduk dan bermanja manja kat sebelah aku... aku pun dok melayan jer la dia, lagipun aku memang kebosanan menunggu giliran yang memang lama..  Then aku sempat la amik gambar dia...


Malam tu, Ainul nampak gambar yang aku ambik tu... dan rupanya dia rasa tergugat bila tengok ada budak lain bermanja manja dengan aku... ngeeeeeee.....

Then mama dapat surat cinta dari Ainul...

Walaupun tatabahasa tak berapa nak betul, tapi oklah bagi sorang budak tadika yang belum belajar lagi buat karangan... Nak tergelak pon ada bila baca surat pendek Ainul ni... hahaha!

Yang penting, mama sayang Ainul okeyyyyy!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea