Kawan2Ku

13 Disember 2012

Kenapa Ek?

Posted by Dalia Hassan at Khamis, Disember 13, 2012
Assalamualaikum wbt....

Ermmmmmm..... malam tadi aku dapat sms dari Mr.Bos, suruh aku bawak sijil2 dari tahun  2010 hingga 2012... dia nak sijil2 penghargaan yang aku dapat dan juga sijil2 yang lain kecuali sijil kursus...aku ingat dia mintak untuk kemaskini aku punya SKDD, so pagi tadi aku tanya la member2 opis yang lain, diorang bawak tak sijil2 tu... yang peliknya, diorang kata bos takda pulak sms diorang mintak sijil tu... then, kebetulan mr.boss turun kat tempat kami kejap, hantar kunci kereta pasukan, mintak aku pegangkan... member seopisku Linie a.k.a NCC pun tanya kat mr.bos pasal sijil tu... bos kata, dia nak aku punya sijil jer... yang laun tak perlu... bila dia cakap macam tu, aku terfikirla mungkin sebab fail SKDD aku, ada pada aku sedangkan diorang punya memang tersimpan kat pentadbiran....

Selang berapa minit bos tinggalkan opis aku, ttiba je aku dapat whatsapp dari dia...

"Jgnla bgtau dgn kengkawan lain pasal sy minta sijil2 tu.. rahsia (gambar penumbuk)" -mr.boss

"lor. apsal x bgtau.. sy tny diorang sbb nak suruh diorg carik jugak sijil2 diorg. len kali bgtau la awal2. tapi...sijil tu nak buat apa?"- aku

"kalu sy nakkan sijil diorg sy dah msg sume sekali... xpun sy akan bgtau kat hg.. adala hal kertas keje sy nak buat. arahan kbka..." - mr.boss

Bila bos cakap camtu, berdebar2 pulak rasa... adoi... agak2 kenapa ek? kalau nak promote aku naik pangkat tak apalah jugak... kekekekeke....

takperla.... tunggu dan lihat jer...

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea