Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

20 Disember 2012

Majlis Penganugerahan BLT

Assalamualaikum wbt...

Hari yang sangat sibuk dan menyibuk... Malas nak cerita panjang2, korang boleh baca dan tengok gambar kat facebook rasmi Polis Diraja Malaysia... Majlis ni berlangsung di IPD Subang Jaya, tempat aku mencari rezeki.... Tahniah pada penerima anugerah yang sentiasa cemerlang dalam membenteras jenayah... kepada kawan2 dari balai USJ8 dan Bukit Puchong, tahniah untuk korang juga sebab menang Balai Terbaik bagi Kategori A... Cayalah!

Meh teman aku layan gambar2 sewel dan sengal lebih2 lagi bila diorang bagi ambil bunga-bunga yang dihias ketika majlis...

Nazri sempat lagi berposing....
Persembahan tarian 1 Malaysia...

Kak Sariha, Linie n Jijah

Tan Sri Ketua Polis Negara
Para Pegawai Kanan
Saat yang ditunggu... makan time! ngeeeeeee!
Kopral Adam dan Sue... yang tak tahan tu Kopral Adam tutup kaki dia dengan kain sebab dia pakai selipar tandas... kekekeke! tapi masa ni majlis dah selesai...

Fikhruddin, Si Mat Bunga... hahahaha!
Sasaran pertama... bunga ni la.....

Bunga kat belakang tu semua aku yang punya, tapi kumbang kat belakang tu bukan aku yang punya... kekekekek!
Okey okey saya tak ambik lagi dah bunga tu, bagi kat orang lain pulak.. saya ambik buah jer... weeeeeeeeeeeee! (pssssttttt!! itu buah pear tau, bukan pisang... ;p)