Kawan2Ku

19 Disember 2012

Malam Jasamu Dikenang 2012

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Disember 19, 2012

Ha! Majlis yang ni pulak sehari selepas majlis perpisahan untuk KBKA... pun sama, baru hari ni aku sempat nak masukkan gambar... huhuhu! Majlis ini adalah untuk meraikan pegawai2, anggota2 dan kakitangan awam yang telah berpindah dan juga yang telah bersara untuk menghargai sumbangan yang telah diberikan ketika berkhidmat di IPD Subang Jaya...

Majlis : Malam Jasamu Dikenang 2012

Tarikh : 01 Disember 2012

Tempat : Holiday Villa, Subang Jaya

Ucapan dari mantan KBKA

YDH Tengku Anuar Bin Raja Hussin

emcee's



OC tunjuk bakat menyanyi lagu Ombak Rindu berduet dengan Anne

Tuan Helmi nampak macam sangat lapar... kekekeke... maklumlah... sibuk kat atas pentas main gitar...

Tuan Raj tunjuk bakat menyanyi...

Memang tak banyak gambar yang aku amik kali ni... bukan apa, sebab kekenyangan yang amat... mata terus mengantuk.. ngeeeeeeeeeeee!

3 comments:

etuza berkata...

http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/
tq follow Pesona blog..

❤~Emma Abduh~❤ berkata...

haha/...buah apa 2??mcm kulit pisang ja nmpak sis..

Dalia berkata...

Hahahha! Tu la ramai kata pisang, tapi sebenarnya buah pear... :-)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea